To je pravděpodobně otázka, jakou jste si doposud jako podnikatel, drobný živnostník či velká firma nikdy nepoložili. Jde totiž o to, že obecně jsou faktury vnímány velmi negativně a zřejmě zcela zbytečně. Jak si uvědomit, zda platíte adekvátní částku, shrnul František Školník ve svém dalším povedeném videu, které praktickou ukázkou dokazuje, že se i v dnešní době dají platit faktury s láskou. František Školník má za sebou celou řadu inspirativních videí nejen o online marketingu a nenásilnou formou svým sledovatelům popisuje reálné příklady a možnosti, jak se začít v marketingu pohybovat jistě a uvědomovat si mnohdy nepatrné možnosti.
Platba za čas práce
František Školník ze společnosti OnlineSales.cz se v tomto videu tentokrát zaměřil na placení za služby. Najdete-li vhodnou společnost, která pro vás bude zajišťovat marketing, PR služby či analýzy, je třeba se přesně domluvit na přesné ceně za hodinu práce. Během té hodiny by totiž měl tým odborníků pracovat na zadané práci, díky níž zvýšíte status své značky a získáte nové klienty. Rozhodně neváhejte a nechejte si vystavit detailní rozpis jednotlivých prací, protože pouze tak budete vědět, kolik času stála práce na vašich stránkách či textech a podobně. Výstupem celé práce marketingové agentury by měly být reference a zpětná vazba, tedy reálné výsledky podložené hodnocením. Možná totiž zjistíte, že vás vyjde lépe si tyto jednotlivé úkony ponechat ve vlastní režii.
Pro dobrý pocit z kvalitní práce
Jestliže chcete spolupracovat s agenturou, jste spokojeni s nastavenými cenami a rozpis jednotlivých prací souhlasí s tím, co očekáváte, pak neváhejte a svého nového obchodního partnera se držte. Znamená to, že vám nebude líto peněz, které za dané služby zaplatíte, a dokonce se můžete dostat do stavu, že budete faktury platit velmi rádi. Bude za vámi totiž stát silný, stabilní partner, s nímž zvyšujete svůj potenciál na trhu.