Pokud máte pocit, že se vám nedaří získat zákazníky a dobře zaplacené zakázky, pak zapomeňte na lístečky v poštovních schránkách a stejně tak placenou inzerci. Základem jsou kvalitní webové stránky s vaší vizitkou. Pečlivě popište, v jakém oboru působíte, jaké máte zkušenosti a jakými referencemi se můžete pochlubit. Pozitivní reklama předchozích zakázek je klíčová. Že vám právě tohle nefunguje? Nabízí se další možnost.
Sledujte aktivní nabídky pro firmy
Řemeslníci, stavební firmy i drobní živnostníci budou nadšeni z webových portálů, kde zákazníci zadávají své vlastní poptávky na různorodé činnosti. Na své si přijdou obkladači, zedníci, topenáři i instalatéři a stejně tak další profese, po nichž se nyní slehla zem. Zajímavou možnost výdělku nabízí web https://www.ceske-zakazky.cz/, kde se nachází několik tisíc aktuálních nabídek v rámci celé republiky. Poptávky jsou přehledné, obsahují detail požadované práce, lokalitu, finance i ostatní potřebné informace.
Pokud tady neuspějete, nabízí se stránky https://zakazky-poptavky.cz/ v mnoha kategoriích. Aktuálně tam najdete více než sedmdesát tisíc poptávek ze strany firem i soukromých objektů. Velkou předností je jednoduchost webových stránek, kde jsou všechny potřebné informace v kostce. Součástí webových stránek jsou rovněž veřejné zakázky, což vám může udělat velmi zajímavou reklamu.
Vsaďte na online nabídku
Další volbou může být portál zaměřený na stavební práce. Na online stránkách https://www.stavebni-zakazky-poptavky.cz/ si můžete zajistit práce po celý rok díky žádostem o obkládání koupelny, pokládání podlahové krytiny či stavebních prací okolo domu, plotu, garáže i bytové jednotky.
Online portály patří mezi žádané způsoby, jak získat zákazníky i zakázky. Už dávno odzvonilo zastaralejším formám, jako jsou inzeráty v tištěných novinách či billboardům a inzercím v nákupních centrech. Tato příležitost vám otevírá skvělé možnosti zviditelnit svou značku, zúčastnit se veřejných zakázek a ukázat své umění pracovat rukama.