Vydělávat chce každý, a když je možnost získat nové zákazníky, zakázky nebo se dostat do podvědomí novým obchodním partnerům, není nic lepšího, než využít síly virtuálního světa. Právě tam se totiž uzavírají nové kontrakty, prosperují firmy a těží se ze síly sociálních sítí i předních vyhledávačů. Podívejte se na výhody PPC reklamy, která může pomoci i vám!
PPC reklama pro vyhledávače i Facebook
Potřebujete-li pomoci s PPC reklamou pro Google a Seznam, dva nejčastěji používané vyhledávače u nás, obraťte se na profesionály. Odborníci vám vytvoří i nastaví výkonové PPC reklamy pro vyhledávače napříč známými reklamními systémy Adwords, Sklik či Etarget. Rovněž vám pomohou zastřešit real-time bidding a remarketing. Důležité je rovněž získat schopné profesionály, kteří se věnují reklamě na Facebooku. Ten dnes hýbe světem a funguje jako mocný nástroj nejen pro podnikání. Díky zkušenostem z oblasti reklamy se sníží vaše náklady a zaručeně zvýší tržby, a o to přece jde, že?
Právě na Facebooku tráví více než 3 miliony českých uživatelů většinu volného času. Pokud správně zvolíte reklamní strategii s ideálním cílením třeba podle věku, zájmu či bydliště, najdete aktivní fanoušky pro váš byznys! Jestliže si pro moderní PPC reklamu vyberete správného partnera, zlepší se vaše pozice vůči konkurentům ve stejném oboru.
Jak to vlastně funguje?
Po zhodnocení situace a nastavení priorit vám budou založeny nové reklamní účty s cílem maxima prokliků. Pro měřitelnost je dobré použít nástroje Google Analytics. Podle oboru podnikání je důležité nechat si připravit důkladnou analýzu klíčových slov, získat nové inzeráty s vybranými slovy pro zlepšení vyhledávání a následně je implementovat ke spokojenosti zákazníka.
Sáhněte po skutečných profesionálech s portfoliem realizovaných kampaní! A pokud nejste spokojeni s výkonem své PPC reklamy, neváhejte využít PPC audit, díky němuž se vám zaručeně sníží zbytečně vysoká cena za konverzi.