Chytrá schránka jako řešení nechtěné reklamy

Není žádným překvapením, že většina dospělých v produktivním věku, ale i dětí v civilizovaném světě vlastní je uživatelem elektronické schránky, tedy emailu. Je to asi běžné, jako mobilní telefon a s odesíláním rychlých emailových zpráv se tak nějak obecně počítá.

Slevy a nabídky

Stejně tak je běžné nakupovat se slevami a výhodami. Dnes, kdy se jednotlivé prodejní řetězce předhánějí v tom, kdo dá vyšší slevu se jistě vyplatí slevovat akční nabídky. Jenže problémem je, že pokud odsouhlasíte společnosti, že vám může zasílat svoji nabídku, překvapí vás množství mailů, které ve své elektronické schránce každý den najdete. Můžete sice zasílání zrušit, ale také nechcete přijít o zajímavé akční nabídky a úžasné slevy.

Chytrá schránka

Na vše je řešení a s výše uvedeným problémem pomůže tak zvaná Chytrá schránka, místo, kde soustřeďují všemožné akční nabídky. Ať samotných prodejen, jednotlivých prodejců, nebo právě obchodních řetězců. Je to řešením otázky přeplněné schránky a to jak elektronické, tak domovní. Nikoho asi dnes nebaví vybírat přeplněnou schránku letáků, které stejně vyhodí. Proto si také mnozí lepí na schránky „prosím nevhazujete reklamu“ apod. Chytrá schránka je řešením i pro takovou přeplněnou domovní schránku.

Jak ušetřit čas

Denně tak vaše schránky nebudou plněny akčními nabídkami, ušetříte mnoho času s mazáním mailů a důležité tak neztratíte. Nejednou se stalo, že v zápalu mazání reklamy lidé smazali právě i to, co nechtěli.

Jak funguje Chytrá schránka

Chytrá schránka je místo, kam se prostřednictvím svého uživatelského účtu přihlásíte a máte možnost vybírat i podle kategorií to, co vás zajímá. Aby vám neušla nezbytně důležitá informace, je možno si nastavit tzv. hlídacího psa. Díky tomu již vám vhodná nabídka neunikne, ale také nebudete mít plnou schránku reklamy.

Sdílet článek